دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
موسسه آموزش عالی حضرت نرجس س زاهدان

حوزه/ کارشناس مذهبی در مؤسسه آموزش عالی حوزوی حضرت نرجس(س) زاهدان گفت: زمینه بهره گیری از سیره حضرت فاطمه(س)، رکن فاطمی، مادری و جایگاه زن و بانو بودن در جامعه اسلامی به تبع حکومت اسلامی فراهم شده است و ما باید قدردان این موهبت الهی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام هاشمی ربیعی، ظهر امروز در نشست «بایسته های تبلیغ» در مؤسسه آموزش عالی حضرت نرجس (س) شهرستان زاهدان به اهمیت، جایگاه و نقش طلاب در عرصه اجتماع پرداخت.

کارشناس مذهبی تأکید کرد: جامعه ای که خود را مطیع قرآن و سنت می داند باید همه مسائل را رعایت کند. حجاب در اینجا یکی از ستون های حکومت دینی است که اگر این ستون زده شود حکومت تضعیف شده و دشمن به اهداف خود می رسد.

هاشمی بیان کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها مادر چهارده معصوم علیهم السلام و پرورش دهنده آن ها هستند و از الطاف الهی این است که زمینه بهره گیری از سیره ایشان، رکن فاطمی، مادری و جایگاه زن و بانو بودن در جامعه اسلامی به تبع حکومت اسلامی فراهم شده است و ما باید قدردان این موهبت الهی باشیم.

وی، با یادآوری وظایف مبلغین در امر حجاب، تبیین دقیق و درست حجاب مبتنی بر استدلال اقناعی و پاسداشت بهتر و بیشتری آن را خواستار شد.


انتهای پیام/ ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha